E -22.35

Glömde bort bloggen helt idag!
Vaknade runt halv 12 (råkade somna om haha) gick upp åt frukost sen duschade jag lite snabbt. Sen kom Becci & Jeanette och då drog vi till Mickan. Sen kom Saga & då gick vi ner till tansen men ingen badade.. sen åkte Becci och Jeanette hem för dom va hungriga. Och då satt jag,Saga & Mickan kvar på stranden sen bestämde vi oss för att bada så vi gjorde det sen gick vi hem till Mickan OCH GISSA VAD?!! DOM HAR KÖPT EN CAB!!! FAN VA AVIS JAG ÄR, ÅÅÅÅÅÅÅÅH ! :O haha iallafall.. Saga gick hem och åt & jag och Mickan åt hos henne, tacos! Mumsss.. sen gick vi till Saga sen ner till affären och köpte lite gott sen till skolgården.
Och när vi hade varit där ett tag gick vi och hämtade badkläder sen badade vi vid 9 - halv 10 sen åkte jag hem och dom gick nog hem dom med.
Men dagen har varit ASUM !! :D

Imorgon drar jag till min faster och provar tärnklänning för ska vara tärna på hennes bröllop i augusti. Ska bli kul :) & jag och mamma skulle köpa någon mjukglass på vägen som min faster tipsat om haha... men skriver lite senare för nu ska jag kolla bloggar !

(går inte att ladda upp bilder..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback