E -22.41

Tänkte svara på denhär komentaren...

Anonym om M-13.00:
Okej, jag har faktiskt aldrig sett de där produkterna förut! Känner mig lite efter.
Aja, men den här kommentaren är till båda er!
Jag läser er blogg varje dag! Men jag orkar inte kommentera varje dag, haha. Bara så ni vet! Hej!

Svar; Vi har inte bett dig komentera varje dag heller?
Såklart är det kul med komentarer osv, jätte kul! :)
Men vet inte ens vem duär så vi har aldrig sagt att du ska göra det.
Kul att du läser våran blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, den där kommentaren skulle inte räknas som dum. Som jag tror du tog den. :/

Men, så ni vill inte ha kommentarer av mig? :o

Det är ju jag som kommer med alla förslag och sådant...

2011-07-14 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback