E -23.17

Hejsan på er!
Ingen uppdatering idag.. men har inte hunnit med liksom!

Vaknade runt 10 efter en grymt trevlig kväll i Falun. Åt lite vattenmelon och sen åkte vi iväg till Falun igen med min mamma och kikade lite. Sen hem och åt pastasallad och låg i soffan typ. Sen skjutsade mamma hem oss till Mickan.. och då gick vi ner till tansen och myste,åt godis & badade & shiiiiiiiit va kallt det var idag !? Så vi badade typ 20min sen gick vi upp & satte oss på standen.
Gick lite senare iväg och kollade på raggarbilar vid tansvallen eftersom det är Wolf FM där idag & imorgon. Jag och Mickan ska dit imorgon, kommer bli nice. Sen hem till Mickan och åt mat,åt glass,pratade lite sen drog vi ut lite innan jag skulle hem.

Och när jag kom hem så kollade vi på film. Och sen gick jag upp på mitt rum. Så alldeles nyss har jag dammsugit och bäddat rent i sängen... och det behövdes verkligen!
Nu ska jag ta en dusch sen ladda in bilder från kameran och prata lite med Mickan ♥

Har haft det jätte roligt alla domhär 4dagarna & nätterna Mickan! Hoppas du inte haft allt för tråkigt när jag klagat på att jag har haft ont i magen haha.
Älskar dig syster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback