M-16.12

hej på er kära bloggläsare!
nu är jag hemma igen, kom hem igår ungefär halv 6, sen packade jag upp massa grejer och tog det allmänt lugnt. Satte mig här men orkade inte skriva ett inlägg igår, var så trött. Veckan har i alla fall varit super!
Vi var aldrig i Köpenhamn i en hel vecka utan bara 2 dagar. Första dagen gick vi runt i staden och kikade, vi gick längs ströget som de heter, det är en jättelång gata på kanske 1 km lr ngt fullt med affärer. sen letade vi ett hotell vi kunde sova på.
På kvällen gick vi till Tivolit i köpenhamn, jag åkte grejer som jag aldrig hade åkt om inte min syster peppade mig att åka, åkte bla. en berg&dalbana med lop, frittfall & nå slänggungor som åkte skithögt upp så att man hade utsikt över köpenhamn mm. vi var där från typ 6 till 11 på kvällen.
Andra dagen i köpenhamn gick vi mest runt och kollade, köpte glass och hade de skönt i värmen!
Resten av veckan har vi bilat runt i Sverige och gjort lite grejer, var tex på Ullared där jag handlade lite. Bilder kommer sen, nu ska jag ta ngt att äta blev lite sugen & vänta på emmaplutt ♥, hörs ikväll PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback