M-13.43

hej alla bloggreaders!
förlåt för min urusla bloggning dom senaste dagarna, i lördags var jag med emma och sen med saga och manlika. Vart att sova med saga & manlika på kvällen sen, vi käkade glass och jordgubbar. muuums
Eftersom alla ville sitta vid datan så orkade jag inte skriva ngt inlägg då. När klockan var typ 3 på natten slog vi på en film, 17 again. Stängde av vid 4 för att alla va så trötta, sov till 11 tror jag, tittade klart på filmen sen skulle jag hem. När jag kom hem och hade ätit drog jag en sväng till mormor & morfar. Kom väl hem runt 5 kanske, drog ner och badade med saga o manlika. åkte hem igen, haha , gjorde våfflor, åt sen tillbaka till saga xd
Kom hem från saga vid 9 tiden. Då hittade jag en annan film på tv:n att kolla på, Systrar i Jeans - Andra sommaren tror jag den hette . Ett inlägg där jag betygsätter dom kommer snart upp!
Idag har jag inte gjort så mkt, åker kanske in till stan en sväng, vi får se.. Uppdaterar senare, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback