M-23.37

Hej på er!


Sitter äntligen här vid datorn och skriver ett litet inlägg efter en fullspäckad vecka! Har ju varit kattvakt efter som min syster var på Peace & Love ♥ Idag följde jag med mamma och pappa ner till Örebro, har vart där hela dagen så kom hem vid typ halv tio? Stannade i Borlänge och åt på Max oxå innan vi åkte hem (:
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske frågar Jeahälsklingen & beccibuuus om dom vill träffas annars får vi se!
Hörs imon, puss på er ♥


Denna sötnos har jag varit kattvakt åt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men veckan innan det, veckan innan det, veckan innan det, veckan innan det och veckan innan det! Du är usel på att blogga! Skärp dig eller så kan ni döpa om den till EmmaDanielssonsskrivblogg.blogg.se vad tycks om det?

2011-07-04 @ 11:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback