M-00.04

hej,
har alltså spenderat dagen hemma hos mormor o morfar där vi gjorde lite av det ena och de andra (:
på kvällen kom mamma och resten av min familj så vi åt hemma hos dom. Vi åkte hem 10 över 10 & sen drog jag och pappa ut på en tur med caben! Så nu sitter jag här och ska strax dejta sängen och laddar upp inför imon när både jag och emma åker in till stan med våran vän saga! Därför blir de lite dålig bloggning mitt på dagen, och sen sover vi även hos saga men ska försöka låna hennes dator och skriva ett litet inlägg om dagens köp lr så, nej nu har jag inte tid att sitta här nå mer, måste hinna göra mina situps oxå.. PUSS


du är det lilla ljuset i mitt liv ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback