M-17.05

hejsan!
blev inte av att jag skrev något inlägg igår då min bror och jag satt i mitt rum och nörda varsin dator. hehe
Har i alla fall varit 3 super nätter/dagar hemma hos emma och hennes familj, man känner sig verkligen hemma när man är där och de är så jäkla skönt att umgås med dom! Älskar dom allihopa (:
Idag gick jag upp elva och sen vid 1 åkte jag in till stan med mamma, krille & annika. Vi gick på stan medans krille jobbade, så jag fick med mig en liten tröja hem som annika köpte åt mig! bild kommer upp senare
Men nu ska jag sitta här och vänta på att emma ska komma så vi kan gå ner på parken och ha de kul! Ha en superkväll om vi inte hörs nå mer idag, hugs ♥





Kommentarer
Postat av: maria blomqvist

FIN du är mickan ! <3

2011-07-29 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback