M-17.13

tjenare
Vaknade 11 idag tror jag, kom inte upp tio i alla fall sängen var så förbaskad skön imorse!
Väntade på att mamma och pappa åkte till farfar, sen gick jag och åt frulle framför tv:n (: Sen har jag typ bara tittat på tv fram till halv 4, för väntade på att min bror skulle åka till jobbet så jag kunde städa mitt rum, han satt vid min data i mitt rum så.. Och nu har jag precis dammsugit golven och de är bara att ta ner allt från sängen igen och bädda rent! Jag älskar att sova när det är alldeles renbäddat, sover som bäst då! ♥
Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska ringa. puss på er

ÄNTLIGEN HAR MIN FIIIS KOMMIT HEM! SAKNAT HENNE SJUKT! :D

världens finaste flicka! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback