M-17.33

hej på er!
igår skulle jag ju åka till min faster o deras stuga och även sova där över natten. Men de blev aldrig nå sova kvar, dom hade lånat ut sin husvagn så de fanns inge plats, blir att åka och sova där nästa vecka istället! Vi kom hem halv 7, jag åt sen åkte mamma och pappa till sandviken så gick och satte mig vid tv:en tills saga ringde och fråga om vi skulle ta ett kvällsdopp i tansen. Så vi gick ner kände på vattnet och typ gick hem till mig och baka chokladbollar istället.. hehe
Sen gick vi hem till henne och hämta grejer för hon skulle sova här (y  Hade så mycket annat för oss så drf vart de inget inlägg igår heller ^^ vi somnade typ 3 halv 4?
Idag hade vi klockan på halv tio för att saga skulle vara hemma tio. När hon hade gått slog jag på några avsnitt av glee, andra gången jag ser om dom! gick ut och hjälpte till att ränsa blåbär tsm med resten av familjen som jag typ ägnat min dag åt... xd Så nu sitter jag här och funderar på att byta rum.
Just nu bor jag på nedervåningen brevid mina föräldrar men funderar till att byta till ett rum uppe brevid min bror ist... Får allt ta och fundera på de där! Vad säger ni är det skönast att bo uppe lr nere?
Nu ska jag slänga på några fler avsnitt av glee och bara mysa! Hörs senare ♥





love the pic ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bor i ett hus som bara har en våning, men jag skulle välja att på uppe.

2011-07-20 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback