M-21.05

Nu är rummet färdig städat och sängen renbäddad! Eller det har det vart i snart 4 timmar.
Sitter i alla fall just nu och väntar på att bror ska komma hem från jobbet så vi kan äta. Efter de vill väl säkert han ha min dator så då tänker jag vara en snäll lillasyster och låna ut den. Har ju hela natten på mig sen när han har gått och lagt sig! Men om jag inte skulle uppdatatera något mer idag så tänkte jag i alla fall svara på lite komentarer jag fått! Om vi inte hörs nå mer ikväll säger jag godnatt redan nu! ♥



Carin: haha ja det gör den, man blir bara sur när han blir gammal och ful! Han är ju så het annars ;)

Sagaa: haha ja, jag tyckte den var söt där bredvid "sov gott"..

Anonym: Okej, ja jag har ännu inte bestämmt mig faktiskt. Får klura på de där.



Tack för komentarerna och fortsätt gärna komentera våran blogg, puss världens bästa bloggläsare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback