M-22.11

hello

Har vart hemma i någon timme nu efter en heldag med mormor, morfar & syster!
Syster kom och hämta mig typ 20 över 11, vi åkte till mormor o morfar och åt lunch innan vi åkte mot Leksand. När vi kom fram till Leksand gick vi bara runt och kollade, tog en glass på torget, gick och kollade lite till innan vi åkte och fikade någonstans där. vi satt väl där till typ 5 kanske innan vi börja åka hemåt, morfar fick oss att stanna på Lager 157, blev ett litet linne inköpt till min garderob (: ( Alla inköp kommer upp snart när jag har tagit kort på dom ) Sen tror jag att vi åkte hem till mormor o morfar och åt kvällsmat med dom, blev även kvar där till 8-9.
Så ungefär såhär har min dag sett ut i en kort sammanfattning. Imorgon om det blir fint väder blir det väll att bada med saga & emma tror jag. Är ju sista dagen innan jag far iväg ner mot Danmark. Ska ladda upp med några tidsinställda inlägg så att ni inte blir helt utan bloggning från min sida ;)
Ska ta kort på köpen så dom kommer strax upp.



hittade en söt liten bild på mig & emma ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback