M-23.24

mitt internet var helt cp tidigare idag när jag skulle lägga upp filmerna, därför fick ni dom lite senare ;)
Nu blir det att dejta kudden efter en stanna-inne-dag-pga-regnhelvetet. Har inte gjort så mycket idag setat vid datorn, dampat på mitt internet och pratat i telefon typ hela dagen. lugn dag med andra ord!
Ska upp tidigt imon för jag, mamma och pappa ska åka till min fasters stuga och vara där hela dagen och även sova där. Så blir ingen bloggning från min sida förns på onsdag tyvärr.. Tror nämligen dom varken har internet eller teckning där ute. SUCK hur ska jag klara mig utan att få smsa? :(
Men ni får ha de så bra tills jag kommer hem, emma uppdaterar nog så ni blir inte helt utan! ;)
EMMA DIN LILLA FIIIIIIIIIS KOM HEM NU! JAG SAKNAR DIG ♥


minnen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback