M-23.39

Godkväll!

Som tidigare nämnt så har jag, emma, becci, saga & jeanette vart nere vid tansen/gbo hela dagen, därför ingen bloggning från min sida heller. Riktig myskväll med saga & emma blev det, nu ladddar vi upp inför onsdag tjejer! ♥
Imorgon tar jag mig en cykeltur hem till mormor & morfar där även dagen kommer spenderas, så blir ingen bloggning förns på kvällen om jag inte hinner slänga in ett inlägg innan jag åker. Ska försöka vara så aktiv som möjligt på bloggen den här veckan eftersom jag på lördag drar mig ner mot Danmark där jag spenderar kommande vecka.
Tänkte berätta om min helg,
i lördags var vi ju i Örebro, det vi gjorde där vart att vi köpte en cab som emma tidigare sa (kommer kanske upp bild senare) ^^  Var där hela dagen.
Igår var vi hem till mammas kusin sen vid nio drog jag, syster och jennie på bio, KRONJUVELERNA. Jag rekomernderar filmen starkt, personligen tyckte jag att den var en 1-2-3-4-5, helt klart! Värd alla pengar en biobiljett kostar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback