E -11.30

Eftersom vi fått frågor om vad vi använder för shampoo,balsam,smink & tips på kläder eller vad det var så tänkte jag göra ETT inlägg med alla saker jag använder osv.
Hoppas ni gillar det!

Domhär prudukterna använder jag när jag tvättar håret!
Jag använder mig av L´oréal Elvital.. Dom funkar väldigt bra till mitt hår, blir inte trasligt eller är inte svårt att borsta ut !



Det här använder jag mig av när jag sminkar mig. Dock är det inte så ofta nu på sommaren, vill inte kleta in mig i massa när man solar osv.
Iallafall så gillar jag alla tre jätte mycket! Något jag kan tipsa om.

Kläderna får ni sen någongång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket Shampoo och Balsam använder du mest av alla? Och använder du ibland ALLA lila/blåa burkarna?

2011-07-09 @ 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback