E -00.58

Orkade inte blogga när jag kom hem..
Men har haft en super bra kväll iallafall.. & dag.
åkte ju först ner till tansen och va med Julia,Mickan & Jeah.. badade & solade och chillade i solen.. härligt värre! sen åkte Julia till stan och vi andra stannade kvar en timme. Sen åkte Jeah hem och jag och Mickan gick hem till henne och fixade oss lite sen åkte vi till stan och träffade Julia. Var på crusingen från 6 till 11 ungefär och hade det jätte roligt!! åkte inga karuseller men det ska jag göra imorgon & gå på RIX FM FESTIVALEN med Julia & Mickan! :) Kommer bli toppen bra.
Men tänkte ta och krypa ner i sängen nu så jag är utvilad imorgon, hörs då! puss

bilder från crusingen:



LOVEU! ♥

väldigt dåliga bilder men aja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback