E -03.26


Tänkte lägga mig för länge sen, men det hände saker,privata saker.
& min misse är sjuk eller något för han har bara legat hela dagen och vill vara ifred hela tiden,kan inte gå riktigt heller.. åh, hoppas du blir bra min lilla bebis! ♥

Nu ska jag iallafall ta på mig sovkläder sen göra några situps som jag inte gjort på länge & jag behöver träna lite mer nu känner jag. Sen ska jag sova för ska försöka ställa klockan på 10.00 imorgon för ska nämligen flytta hästarna till en annan hage imorgon förmiddag sen vid 2 ska vi fira midsommar. & då kan jag ju inte sova till 13.15 haha.. så jaja, kommer vara sjukt trött men sånt får man leva med.
Godnatt ♥

Vill ha dig här,här hos mig.


Kommentarer
Postat av: Linda

emmaälskling, du vet vart jag finns om det hänt något eller hur?

blir orolig, älskardej <3

2011-06-24 @ 09:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback