E -03.33

Tjena! Kom hem för kanske 45minuter sen, cyklade hem på 20min detni ;)
Har iallafall haft en toppen kväll, sååå sjukt kul :) Va på berget med Julia,Robert,Anton,Becci,Jeah,David och några fler. Längtar sjukt mycket till nästa år!
Föresten så vart det inga bilder för denhär kameran jag har suger.

Aja ska kolla vidare nu.. sen får vi se när jag lägger mig.
Föresten så blev jag kallad '' ful hora '' nyss också av någon liten skit som jag inte ens känner? haha fyfan va moget alltså ;)



Kommentarer
Postat av: maria

ååh :@@ vad sur jag blir när dom kallar dig så !!!!!!!!!



Du är så otroligt fin emma glöm inte de! ;) <3

2011-06-26 @ 15:58:13
URL: http://mariasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback