E -12.55


Vaknade runt halv 12 med grymt ont i magen och det är lika fortfarande.
Hoppas det går över snart, åh.

Iallafall så när vi kom på bussen igår va klockan kanske 18.40 och vi kom fram vid 19.30-20.00, vi skulle igentligen vart där klockan 7 !
Men jag,Julia & Mickan bytte om sen badade vi i typ 30-40min sen skulle vi äta , men det blev inte så vi gick runt lite och hade de chill.. vi va med Markus resten av kvällen sen! Och vi skulle gå och bada typ 9 tror jag den va men då hade dom stängt av alla pooler och man fick inte bada + alla karuseller och aktviteter och resturangen! Så vi köpte en korv och gick och satt oss vid någon hinderbana och hade tävling..  jag & Markus mot Mickan och Julia.. sen vart vi kvar där resten av kvällen. Åkte med bussen hem typ 01.15 och halvsov hela vägen, somnade nästan.. haha :)
När vi kom av bussen körde jag och mamma hem Mickan o Markus sen hem och sova direkt.
Kvällen var väl rolig och mysig, men ganska ovärt? vi kom dit och hann typ inte göra något alls, eftersom dom stängde av allting... ? -.- äh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback