E -16.27

Hej, förlåt att jag inte bloggat tidigare.

Men har nämligen legat och kollat på filmer sen halv 12 ungefär... mysigt. Och nu sitter jag här och dricker te och ska väl typ ...jagvet inte.
Tänkte iallafall lägga upp en text jag lagt upp på min BDB igår.. så ni kanske fattar hur jag mår & det är därför min bloggning är lite usel. Den är alltså från inatt

'' Tar bort dethär sen.. men eftersom det är natt så är det nog inte så många som läser, så passar på att skriva av mig lite nu.

Mitt liv är upp och ner just nu, jag trivs inte. Men det är ingen som verkar förstå mig när jag försöker prata. Alla skiter i det och tänker bara '' jaha, hon är stark och klarar det '' men så är det inte. Jag har också dåliga dagar.
Jag pallar inte vad som helst? Jag har misst många vänner och jag orkar snart inte stå kvar här.. på denhär platsen, ta ännu mer skit.
Jag ska ställa upp för andra, men får inget tillbaka.. det är ingen som bryr sig? Men jag mår så jävla dåligt över dethär.

Ingen vet hur jag har det,ingen.
Jag vågar inte berätta för någon, jag kanske är feg,ful,tjock osv.osv.osv. men jag bryr mig inte om vad alla säger hur jag är eller ser ut.
Jag har tagit så jävla mycket skit och blivit lämnad & sviken i mitt liv..
På utsidan kanske jag verkar vara världens gladaste tjej.
Men det är ingen som vet hur det är inom mig.
  Jag gråter mig till sömns varje jävla natt och sminkar bort det mörka under mina ögon, för att ingen ska se, hur dåligt jag mår.
För jag vill inte att någon ska tycka synd om mig.

Jag har blivit kallad lögnare,ful,tjock,tönt,hora,fitta och allt vad det nu är, och jag har tagit åt mig all skit. Men jag försöker bygga upp mitt självförtroende varje dag, jag tänker '' varför ska jag ta den skit jag inte ens förtjänar ? Som inte ens är sant? Som alla andra tror på? Jävla rykten ''


Jag har redan försökt fått tag på hjälp,tröst,vänner,stött men jag har inte fått något tillbaka så varför fortsätta? Nej nu är det stopp.
Om ni inte tar mig som jag är får det fan vara. Kom ihåg det nu. För jag hatar verkligen falska människor, det är det värsta jag vet.

Skulle kunna sitta här och skriva så mycketmycket mer, men nej. Jag pallar inte & jag skrev inte dethär för alla ska komentera nu.. ''

Hör av mig lite senare bloggläsare! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

gud! känner exaaaaakt samma här. :/

2011-06-15 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback