E -16.43

Anonym om E -04.31:
Hej Emma!
Jag tycker det är så jävla dåligt att folk inte kan sluta slänga skit på varandra!
Jag har det ofta lika som dig, och det är verkligen inget man vill vara!
Jag tycker du verkligen inte borde ta den här skiten, du är du och du är världsbäst som det!
Finns det inget du kan göra att folk slutar kasta så jävla mycket skit på dig som inte ens är sant?

Svar; Hejsan! Tack så jätte mycket, det är verkligen inte lätt att prata om saker heller.. då blir det också jobbigare, att gå runt och bära på allt.
Jag har försökt prata och det är faktiskt bättre nu. Men det är inte bara ''mina vänner'' jag har det jobbigt med, det är privata andra saker också.

Anonym
om E -21.59:
Hej Emma! =)
Gud vad kul! Inte för jag gillar att tälta så starkt men det är verkligen mysigt om man tältar med rätt personer!
Ha det så sjukt bra nu!
Kram

Svar; Hejhej! :) Ja det var det verkligen. Att tälta eller iallafall umgås med sina vänner mår man så bra av + att jag pratade med en person igår så det känns bra nu!
Kram på dig också.

Komentera gärna dethär inlägget och berätta vem du är ^^
Blev lite nyfiken nu eftersom det är samma person, haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma! =)

Det kommer du inte få, tyvärr! Haha! Maybe I tell you someday, someday..

2011-06-27 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback