E -16.56


Kom nyss hem eller för ett tag sen.
Kvällen,natten & morgonen med Johan & Mickan var verkligen sjukt bra!
Vi satte upp tältet vid halv 11 sen gick vi till tansen och skulle bada men jag stog och pratade lite med Markus i typ 30minuter ? Nästan iallafall.. sen blev klockan halv 12 tror jag och då var det bara jag som ville bada så dom andra kollade på haha.
Gick väl hem till mickan och la oss i tältet & spelade kort,drack saft,åt popcorn och choklad. Sen somnade Mickan runt 3-4tiden och jag & Johan låg och skrattade och lyssnade på musik till klockan blev 5 halv 6 sen råkade jag somna haha (känner mig lite dum men han somnade också då typ,sa han haha.) Sen vaknade vi runt 10?! LIKSOM 10? Har aldrig vaknat så tidigt på lovet!! Iallafall så låg vi kvar i tältet en stund sen gick jag och Johan och gungade och sen plockade vi ihop tältet. Och efter det gick Johan hem och skulle lämna sakerna & äta frukost hemma? Så jag och Mickan fixade en trevlig & mysig frukost ute på altanen i solen. Sen vid 2 drog vi ner till tansen och badade lite. Sen vid 4åkte jag hem, fuck också.

Nu ska jag iallafall sitta här på mitt rum hela dagen, fan va kul? NEJ.
Juste Mickan ska sova hos hennes syster nästan hela veckan så det blir ingen uppdatering av henne på ett tag för det finns inget internet där. Och jag kanske också sover där med henne någon dag!
Skriver mer sen, hare gött !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback