E -17.23

Tjenare!
Har inte hunnit blogga något sen igår innan jag drog för jag & mickan kom hem från 00.30 ungefär (hon sov hos mig) vi åt lite snabbt sen var vi ut och badade med becci till 02.00 hehe.. :) Va as kul!
Sen gick jag och mickan med becci en sväng när hon skulle hem. Sen gick jag och mickan hem och fixa dipp,chips,läsk,glass sen gick vi ut i husvagnen och kollade på lite American pie till 04.00 ungefär sen somnade vi typ direkt haha. Jag vaknade lite då och då och sen gick vi upp klockan 13.00 ungefär och har legat i soffan och varit halvdöda ungefär ;) Vi körde hem mickan för hon ville hem sen åkte jag och mamma till affären och köpte lite gott till ikväll! Och nu väntar jag på att vi ska grilla, mums :)
Skriver sen för ska kolla lite bloggar nu.




Kommentarer
Postat av: Linda

finaste älskling<3

2011-06-17 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback