E .18.01

Har precis kommit ut ur duschen, vilket var väldigt skönt & behövligt.
& Snart ska jag klä på mig sen fixa mig lite, sen vidare upp till bystugan där det är midsommarfirande ikväll med grillning,tävlingar,majstångsresning & lite fest sådär..haha & kommer vara där tills inatt någongång skulle jag tro. Så ingen bra bloggning idag!

Föresten, har inte kunnat skriva förens nu för jag vaknade vid 1,åt,sen åkte jag och mamma och handlade sen hem & gjorde rulltårtor till midsommarfirande imorgon hos farmor, några stycken gör 2-3rulltårtor sen sätter man ihop den till en jätte lång. Så om jag gjorde några skulle jag få pengar ;) hehe.
Men nu ska jag inte sitta här och ruttna haha.. skruvar upp volymen ännu högre sen ska jag fixa mig så vi hörs inatt skulle jag tro! PUSS
(går inte att ladda upp bilder, gör det sen när det funkar..) & jag kanske tar med mig kameran upp dit men jag tror nog inte det ändå ..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback