E -18.06


Jag gick ner och badade lite vid 1tiden kanske & solade i det fina vädret,gick upp & bytte om. Det började bli lite kallt och åskade in mot Falun.. jag,mamma och pappa satt och åt lite jordgubbar med glass (riktig sommarkänsla) ute på altanen. Sen blir himlen helt mörk och det öste ner regn! Det åskade som jag vet inte vad & himlen lystes upp av alla blixtrar.
Vi åt upp sen åkte vi till lager 157 och när vi var där inne lät det som taket skulle gå sönder för det smällde som fan, det va en aning äckligt måste jag säga! Annars tycker jag att åska ör mysigt.
Men nu är det fins väder igen? haha rand0m dag.
Ska iallafall snart äta grillat sen drar jag nog till Markus.
& lägger upp köp från idag i nästa inlägg som kommer om någon minut bara!!:)

Bilder från när det spöregnade idag, dock syns det inte lika mycket på bilderna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback