E -19.25

ÅH. Jag måste få skriva några rader nu, innan det bubblar över.

Jag trivs verkligen inte här!
Jag får alltid skit,skäll,tårar vad jag än gör.
Det är ingen som förstår hur jag igentligen mår,ingen.
Att få skäll varje dag, det är verkligen inte kul!
Man orkar ingenting.
Man orkar inte gå någonstans eller fråga något, utan att man får ett irriterande svar.
Jag försöker ju förfan, men vad får man?
Jag vet inte vad jag ska göra längre för att orka skiten.
Jag har verkligen försökt allt. För att allt ska bli bra,igen.
Får så jävla ont i magen av det.
Jag mår illa, jag kan inte äta som vanligt.
Gör mig liten igen.



Kommentarer
Postat av: Linda

emma, när jag läser det här får det mej att må dåligt. du ska inte må dåligt hunnie. okej?

du är inte värd det.

du vet vart jag finns någonstans, alltid här!

det vet du?

älskar dej <3

2011-06-17 @ 20:32:25
Postat av: Anonym

GUUUUUUUUUUUUUD. Du skriver så jävla rätt, älskar det där med att man frågar någon om något och dem bara ryter tillbaka skit irriterande. Det är precis lika med mig, får ont i magen, kan inte äta, kan inte sova.. Det är skit :/

2011-06-17 @ 22:17:03
Postat av: maria blomqvist

Emma, vill verkligen inte se dej såhär.. men du ska veta att jag finns och det kanske inte är till ngn hjälp men jag vill bara att du vet det.älskar dig.

<3

2011-06-18 @ 16:06:35
URL: http://mariasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback