E -19.34

Har nyss kommit hem från Falun.. dock inte lika kul idag.
Kom dit med Mariya & Alex, Manlika hade missat bussen så hon kom sen.. men vi tre mötte Felix på stan sen gick vi till karusellerna & åkte '' Freak Out '' direkt (jag & mia) sen åkte vi virvelvinden allihopa och fyfan va illa man mår då alltså, usch. Sen kom Manlika och då åkte vi direkt '' Freak Out '' igen. Snacka om att man mår illa nu.. sen gick vi och köpte godis.. eller jag & dom andra åt. Och efter de, direkt till karusellerna igen och då åkte jag & Manlika flygande mattan sen åkte vi '' Freak Out '' igen.. uuuh, mår illa fortfarande efter allt.
Jag & Manlika tog iallafall bussen hem 18.32 och dom andra stannade :)
Åkte direkt hem till min älskade häst och kramade honom och myste, love på de!
Föresten vart det inte att träffa Markus... blä på de.
& nu ska jag strax äta grillat sen ut till hästen igen kanske, vi får se! ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

jag saknar dej hjärtat <3

2011-06-05 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback