E -21.10


Skrev ju att jag skulle blogga när jag vaknade men jag orkade inte då. Så smörje in mig i min sololja och låg och stekte några timmar sen gick jag ner & badade med min moster & kusin.
Sen gick vi hem och åt sen kom min morbror och Alice, låg och stekte lite då med sen när dom alla åkte hem så åkte jag och mamma till bjurs och köpte mjukglass, sjukt gott! men vart as mätt.
Kom hem och la mig och solade igen, sen smsa jag becci och frågade om hon ville ner och bada så hon kom typ halv 7 och vi va nere och badade i en timme ungefär, fan va skönt att man kan bada dygnet runt igen.. älskar verkligen sommaren !
Sen gick vi upp till mig och bytte om sen mötte vi Jeanette, sen gick jag hem & nu väntar jag på att min moster ska komma så vi ska flytta hästarna. Sen ska jag duscha,städa rummet & bädda rent!
Skriver lite senare ! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback