E -21.56


Har precis klämt i mig en toast, usch! Mår illa som fan av att äta ju... Så nu sitter jag och dricker lite vatten och det går ju också sådär..
Iallafall så har jag varit vid stallet nu på kvällen, blev lugnare än igår kan jag säga... :) Har tagit upp massor med hö på logen (eller hur fan de stavas haha) ,longerat Hervar och massa mer som jag inte tänker berätta här för er bloggläsare, så de så! Haha
Men ska kolla vidare här nu och sen typ mysa med en film eller något.
PUSS

Jag vill inte förlora dig.. men det är så jävla svårt.
Jag har försökt prata med dig hur länge som helst.. det var du & jag. Du var den jag kunde prata med om precis allt.. men det känns annorlunda nu.
Så jävla svårt.
Men vad som än händer så kommer jag alltid älska dig.
Önskar att du bara kunde förstå mig....
Bästavän..♥

bilden är från we♥it


Kommentarer
Postat av: Linda

emma, vill verkligen inte att du ska må så här längre.

- det ordnar sig! <3

älskar dej, <3

2011-06-16 @ 09:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback