E -22.20

Jag tänkte blogga direkt efter jag kom hem från stan vilket var halv 9 men mitt internet är ju såååå dåligt så bara jag gör minsta lilla sak så stängs det av? åh -.-
Iallafall så köpte jag ingen bikini eller skolavslutningsskor för hittade inget jag va helt nöjd med.. men fick några köp iallafall.. (får bara i bh och shorts imorgon)
Har precis städat mitt rum och bäddat rent i sängen så jag kommer kunna sova inatt! Och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta det. Sen imorgonbitti ska jag gå upp 05.20 - 05.30 för ska locka håret,sminka mig och sen åka till skolan vanlig tid för att träna lite snabbt med kören,toppen de :)
Kommer ta med kameran också, så bilder blir det.. men dom kommer nog inte upp förns kanske imorgon på dagen eller på lördagkväll eller så, för vet inte om jag sover hos mickan imorgon? aja..
Här är köpen från idag:


Två bhar från Gina
Tre spetstrosor från Gina (3st för 149kr)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback