E -22.31

jäklar vilken bra kväll det har varit!!
efter skolan drog jag och Markus och satte oss i solen i typ 1 ½ timme.. sen åkte jag till bjurs med Mickan och kollade på balen & alla var jätte jätte fina! :) vi träffade Julia & Jeanette där så va med dom, sen gick vi 4 till korset med ngn mer haha, vet inte vad hon hette.
Satt där och chillade, sen åkte Julia hem vid 8-halv 9.. men jag,Mickan & Jeah satt där tills klockan blev 9, då åkte jag och Mickan hem sen åkte Jeah med bussen hem till sig som gick 10minuter senare typ.
& kom väl hem till mig halv 10 skulle jag tro!
har ätit och nu sitter jag på mitt rum och gäspar som jag vet inte vad.. har varit jätte trött idag! men ska väl kolla runt lite till sen gå och duscha eller ngt!
BRB :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback