E -22.33

Ja... jagvet att bloggningen är usel!
Men jag har inte tid + ork ,när vi får sommarlov så ska det bli bättre det lovar jag er. Och jag är irriterad just nu också för mina ben.. kommer kanske inte kunna vara med på dansuppvisningen imorgon + att på leksandssommarland så kommer de se helt sjukt ut,men blåmärkerna..


Men iallafall så har jag nyss duschat,rakat bena så nu är jag fräsch igen! :)
Efter skolan idag så drog jag & Mickan hem till henne och hämtade hennes badkläder sen åkte vi ner till fg och pratade lite med Anna sen tansen. Och då kom även Markus & Albin dit och va med oss, trevligttrevligt.. :) badade väl i 15-20min sen började de åska och spöregna och våra väskor o kläder låg på marken så vi gick upp och bytte om (jag hade badat i mjukisar & t-shirt) så hade blöta mjukisar,linne & tröja.. inte så skönt? haha
Efter vi hade varit vid tansen drog dom andra och jag & älskling gick till tansvallen och chilla sen till en brygga och pratade om lite allt möjligt, sen började det regna & åska igen så vi gick och satte oss och kollade på några som spelade fotboll i ösregnet.. hahaha! :D
Drog väl hem runt 7 och då åt jag sen kunde jag inte sitta vid datorn för det åskade..
Men ska kolla runt lite nu så skriver väl ett godnattinlägg eller ngt snart ;)

mina ben.. åååh fyfan :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback