E -23.43


Sitter just nu på mitt rum och lyssnar på lite musik & chillar i min ensamhet, funderar på att gå ner och vara lite social mot dom andra & spela lite kort faktiskt! :)

Iallafall så när jag,Mickan & Becci vaknade imorse eller ja klockan va 13.15 när vi vaknade ..haha, jag somnade runt 7-halv 8imorse så. Men iallafall så käkade vi frulle sen åkte vi till gbo runt halv 3 kanske & gjorde en brasa nere vid tansen och väntade på Julia. Sen badade vi ett tag sen gick vi till Mickan & hämtade pengar sen vidare till affären och köpte glass & choklad sen satt vi utanför tempo och chillade P! ;) Sen vid kvart över 6 gick vi till Mickan & jag o becci hade ett ''spottkrig'' haha usch.. när Mickan åt och Julia filmade xd haha. Sen åkte becci hem vid 7tiden och då gick jag,Mickan & Julia ner och kollade på byn sen gick vi till Nirserska parken (ellerhurdetstavas) och sen kom Albin så vi satt där o pratade :)
Sen drog jag & Julia hem och dom andra också då haha.. Men sjukt bra jag mått dom här dagarna & imorgon ska vi fira midsommar här jag bor ,toppen. Men före kanske jag ska till tansen och bada med lite människor, vilket kommer bli sjukt bra! :)
Aja hörs sen, puss!

Bilder från husvagnen.. haha tjockisar vi är! :') ♥

+ Ciiiiiiiiiiider :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback