E -23.56

Kom hem för ett tag sen. Har varit i gbo med Mickan & myst, badat i tansen, köpt godis och chillat. Skönt har det varit! Komma bort från allt typ. ♥
Ska nog träffa pruttfia'n imorgon igen, kanske sova över också.

Iallafall.. på hästkliniken idag gick det väl bra tror jag.
Kom dit vid 2 och kom hem vid 6 när vi borstat och allt sånt, då åt jag lite sen drog jag iväg till gbo & va med mickan som jag skrivit.
Men jag skriver mer sen för nu ska jag läsa lite bloggar & äta glass.
Latero


Linne- Bikbok
Shorts- Hm

Facelook -osminkat




Kommentarer
Postat av: Linda

hjärtat, DU ÄR SÅ OTROLIGT FUCKING FIN :O<3

2011-06-29 @ 08:56:52
Postat av: tyra

fin outfit

2011-07-03 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback