M-19.15

hej på er!

Som sagt skulle jag ha slängt in ett inlägg igår, men var ute hela kvällen med några vänner (:
Idag vaknade jag typ halv 12, så jag gick och kollade lite på tv innan jag gjorde lunch åt mig och pappa! Sen var det bara att greppa dammsugaren, vrida på musiken och städa mitt rum. Inte det roligaste kan jag lova, men med lite musik blir allt mycket roligare!
Har inte varit en toppendag om man säger så, hände en sak som tog upp resten av tiden jag inte städade, tänker inte ta upp de här. Men jag hoppas på en förbättring av kvällen efter soom jag snart ska ut och grilla, sen kommer mina systrar.
Trevligt värre med lite familjemys! ♥ 

Hör av mig antingen imon lr ikväll, PUSS!



sjukt fin bild på emma som jag hittade i min mobil!
Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback