M-21.27





Hallå, nu är jag äntligen tillbaka och kan börja blogga igen, nu när jag och min dator har blivigt sams igen!
Kan börja med att säga att det är sjukt najs med sommarlov! Har fått en riktigt bra start på det faktiskt.
Igår vid 5 tiden drog jag, bror & min brors tjej iväg till en av deras kompisar. Åkte och käka pizza, drog till hennes stuga och åkte båt och bada. Sen blev de hem och spela spel och mysa.
Runt 2 (på natten) drog vi in till stan en sväng och chillade, sen drog vi med oss fler hem tillbaka till henne där de blev en massa skratt, kan jag lova!
När jag väl kom i säng var klockan 6.30 ungefär så man har inte sovigt speciellt mkt eftersom man först vaknade vid 7. somnade om kvart i åtta kanske och vaknade 10 igen (: Men jag är lika glad ändå!
Som ni kanske märker blev de här ett ganska rörigt inlägg så tror jag slutar blogga här och skiver imon när jag är lite piggare ^^
PUSS


mobilbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback