E -23.20

Sådär ja!
Under ovädret satt jag,pappa & bror ute och spelade kort, mysigt! Och haha .. jag förlorade 3/5 gånger, men vi låssas att jag vann (A

Igår drog jag & Mickan till tansen vid halv 3, badade & stekte lite på stranden! Precis som det ska vara en såndär dag, härligthärligt.
Sen kom hennes bror & hans flickvän och hämtade oss runt 5tiden tror jag. Åkte till Mickan, packade saker sen åkte vi till stan och myste lite med Frans (katten vi va kattvakt åt) ..sen gick vi till stan, men allt stängde då så vi gick till ica & hemköp och köpte (hamburgare,hamburgebröd,läsk,godis,chips & dip) gick hem med vrålhungriga magar så vi nästan inte tog oss hem.. ;o
Kom hem gjorde mat, åt godis & chips sen la vi oss i sängarna och sen kollade vi på film,tv sen badade vi i badkar & sen spelade lite kort resten av kvällen & såklart smaskade i oss en hel del. Somnade nog runt 2 eller något.
Jag va sjukt trött, sen vaknade vi halv 11, låg kvar i sängen till kvart över 12 tror jag sen gjorde vi frukost (hahahha, fan va kul det va alltså... men ah..) sen gick vi och kollade på tv. Sen somnade jag igen till halv 3 då gjorde vi lunch sen klädde vi på oss och åkte till gbo.

Drog till tansen direkt. Va där i 2timmar ungefär (till 6) sen hem till mickan packade mina saker sen gick jag hem för hon skulle sova i stan igen.
När jag kom hem åt jag lite pastasallad,flyttade hästarna till en annan hage,sen vart det åskväder så vi spelade kort & åt glass som jag skrev.
Nu tänkte jag kolla lite bloggar, om några är uppdaterade då! Eftersom nästan alla bloggare's bloggar jag läsare är ju på P&L.

Tog en bild ute idag också föresten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback