E -15.00

bara för att.. så tänkte jag svara på dom frågor jag har fått. om det är något ni undrar som jag inte förklarar bra så får ni gärna komentera!

Linda
om
E -21.50:
hihih kommer inte på nå bra frågor men men :p

- vilken/vilka är dina verkligen bästa vänner?
- om du fick uppleva en dag/stund en gång tll, vad/vilken skulle det då vara?
- favorit mat,färg,djur?

såå <3 :)

Svar; Mina bästa vänner som verkligen ÄR mina bästa vänner är nog Mickan,Becci,Johan,Panna,Manlika,Saga,Linda (du),Jeanette,Albin & såklart Markus! dom kan jag verkligen berätta allt för.

Hmm.. jagvet faktiskt inte. men kanske första kyssen med Markus? :) & början av 7an då jag fått sjukt mycket nya & bra vänner! :)

Min favorit mat är nog grillat & tacos! färg: vit & djur: häst,hund,katt :)


Matilda
om
E -21.50:
hur såg eran första header ut?
vad vill du jobba med när du blir äldre?
vad kollar du på hos en kille?
ska du göra nånting speciellt på sommarlovet? isåfall vad?

är grymt sämst på att hitta på frågor. :) kram <3

Svar; kommer inte riktigt ihåg men tror att dethär var våran första header:


Jag vill nog bli frisör,fotograf eller jobba i en klädaffär! :)

Vad jag kollar på hos en kille är nog utseéndet,personligheten och såntdär'

Nej jag tror jag inte ska göra något specielt på sommarlovet faktiskt! kanske Ullared, vi får se! annars blir det en chill sommar med massa kompisar,sol & bad! :)
KRAM ♥

tack Matilda & Linda för era frågor!
hoppas ni fick svar på dom iallafall... :)



Kommentarer
Postat av: Linda

älskar dej bääääjjjbiiifruu !! <3

2011-05-14 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback