E -15.41

hej.
har precis kommit hem från affären... och nu tänkte jag baka en kladdkaka till lite lördagsmys ikväll eller nå' sånt! ska iallafall baka för det är gott ^^
sen får vi se vad dagen har att erbjuda om jag sticker ut på något eller så ikväll eller om jag stannar hemma som jag skrev tidigare!
har duschat,sminkat mig och tagit på lite myskläder iallafall :) skönt de.
sitter också och lyssnar på min lista på youtube eftersom jag bara har 2timmar kvar på spotify och vill inte slösa föööör mycket nu haha.
aja skriver mer ser blog readers! ;)
gjorde en ny header till min egna blogg igår kväll... kika gärna in på den!
fast den är inte uppdaterad på ett tag nu så kanske kan gå ut idag o fota lite?  :)
FOTO ÄR DET JAG LEVER FÖR ALLTSÅ.
http://danielssonsemma.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback