E -16.56

idag har jag faktiskt mått bättre.. än igår!
har skrattat nästan HELA TIDEN & haft det roligt... gud vad skönt det kändes.
efter skolan drog jag till skolgården och väntade på mickan, men hon orkade inte typ komma så då gick jag hem & när jag nästan va hemma så var det först knäpp tyst, sen small det till som fan över hela himmlen & blixtrade & då vart jag faktiskt ganska rädd haha. och när jag precis hade kommit in genom dörren började det spöregna.. då menar jag verkligen SPÖregna!
iallafall så har jag legat framför tvn och chillat ett par timmar nu, skönt!
får se om jag drar ner till gbo senare & myser eller något liknande? men först ska vi grilla revbensspjäll (eller hur fan det stavas ^^ )
hörs sen.
föresten så ska jag och mickan vara husvakt imorgon & söndag hos min moster för dom ska till sthlm,  om jag inte redan sagt det kanske ?^^

från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback