E -18.21

hej sötaste ni! ♥
det blev ju något fel på blogg.se igår... typiskt för hade jätte mycket att blogga om hade jag tänkt men då funkade ju det inte -.- & nu vet jag typ inte alls vad jag ska skriva,typiskt mig.

sitter för tillfället och äter yoghurt med bananskivor i ! nom nom :)
skolan idag var väl rätt rolig faktiskt? ^^ vaaaaaaaaaaarmt har det varit också så höll på att dö lite då och då haha.. hade mjukisar & t-shirt usch! ^^
imorgon om det är varmt ska jag nog ha shorts o t-shirt men har så jävla fula ben så vågar typ inte visa mig ändå haha... får se om jag har uppsatt då också. haha
iallafall! efterskolan drog jag & Markus till fg o låg och sola lite med Hampus.. sen drog han och vi gick till tansen och kände på vattnet och FYFAN VA VARMT DET VAR? SERIÖST! men jag skulle dra hem då så hann inte bada.. tråkigt nog för var påväg i nästan, så jävla skönt var det! :)
iallafall så kanske det kommer upp en outfit bild senare, men bara kanske!
ska svara på en fråga jag fick igår också, så hörs typ snart igen..
PUSS

nom nom nom nom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback