E -18.26

nu är jag hemma! eller har varit det ett tag.. ;)
kvällen & natten igår med mickan var ASUM, satan vad kul jag haft!

började med att jag satt där i huset själv i 2timmar tills mickan kom, sen drog vi ner till affären o köpte godis,chips,cider,cola. sen hem och hämta cykel sen ner till tansen med kameran och känna på vattnet. då vi kom på att vi ville ha lyxsshake. vi tog cykeln och åkte till drottningplan & det gick en buss om 20minuter så vi cyklade upp för den långa backen sen hämta busskort och springa ner igen, bussen kom & vi åkte till MAX och köpte en varsinn lyxshake, drack den & satt på stan i en timme tills bussen kom.. vi åkte hem sen försökte vi bli hungriga så vi tog med kameran igen,cyklade runt på byn och fotade sen köpte vi pizza (TJOCKISVARNING) åt när vi cyklade haha? sen kom det massa pojkar, nejdå Markus,Tony,Martin,Alex,Pelle,Viktor kom så vi va med dom sen drog alla utan Markus,Jag o Mickjan så vi stannade ute i gräset i 2timmar typ haha.. fotade och lite sånt'där.. sen drog jag och mickan hem och tog på oss pyjamas & tog filtar,godis,chips,cider & cola till soffan och kollade på melodifestivalen sen vid 1 gick vi o la oss med allt godis o sånt, somnade runt halv 2-2 sen vaknade vi vid 10 idag.. åt frukost,godis,tv,halv sov & sen åkte vi hem vid typ 4-5? :)
men har haft det supderduper roligt! :) ska ladda in alla bilder nu så ni får en riktig bildbomb om jag inte delar upp det då ? vi får se ;)
hörs snart, PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback