E -18.30


hejsan!
gud vad skönt med helg alltså! även fast veckan har gått sjuuuukt fort.
ska verkligen sova i helgen för har varit jätte trött hela veckan.

kom iallafall nyss hem från gbo!
skolan gick väl bra men det va sjukt tråkigt idag & jag höll på att somna flera gånger... sen drog jag och becci till fg och väntade på Markus & Jeanette. sen kom dom + Albin och David :)
satt väl och kollade på tv ett tag sen drog jag & älskling till han och gick med hundarna sen gick vi tillbaka till fg för... haha jagvet inte ^^
satt väl där med dom andra och pratade och skrattade sen drog dom och då stannade jag & Markus kvar & kollade på tv och så ...sen åkte jag hem kvart i 6.
nu sitter jag här och dricker cola som jag inte gjort på EN VECKA! bra va ? ;) och väntar på att vi ska börja grilla, vattnar redan i munnen hihi :)

juste det är rättviks marknad idag,imorgon & söndag och jag o mickan skulle gå... men hon ska typ gå med hennes syster nu så det blir kanske ingen rättviksmarknad för mig i år :'(
buuuuhu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback