E -20.07

haft en jätte mysig eftermiddag med världens sötaste kusin! ♥
har vart ute och skrattat har vi också.. haha :)

duschade vid halv 7 och nu har jag laddat in lite bilder från idag.
imorgon är det sista danslektionen, känns tråkigt (för det har varit jätte roligt att lära sig en ny dans & vi har ju en super bra danslärare..) men det känns skönt på ett sätt också.. för kommer kunna göra fler saker på fritiden! ska nog fortsätta när det börjar igen.
ska lyssna lite på musik nu och deppa för allt regn som öser ner utanför mitt fönster.
föresten så vill jag säga några meningar till...
du.. du tigger bara om det, du jävlas med en för att få uppmärksamhet och alla ska tycka synd om dig.. dina rykten kommer du inte så långt på lilla du.
inte konstigt att jag inte vill vara vän med dig. mogna till...

MUMSSS ! ↓




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback