E -20.30

förlåt för att jag inte bloggat något idag..
men har inte haft tid!kan berätta lite av dagen iallafall..


skolan var väl helt ok. fick sluta 12.45 för att elevensval va inställt. men hade missat bussen typ då när vi fick reda på det så jag,markus,alex & några fler satt o vänta på bussen som kom 14.10.. åkte till gbo och var lite med markus sen åkte jag hem & åt,solade & FICK BRÄNNA AV EN HALVTIMMES SOLNING,gick med hunden,dammsög huset,solade & gick till min älskade häst! :)
tänkte ta och hoppa in i duschen nu, sen typ chilla lite...

shit vad jag älskar vädret!! hoppas det är sol imorgon också.. vissa säger att det ska bli regn, usch då!! vill kunna gå i shorts & linne utan att frysa, precis som idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback