E -21.00

hemma nu!
skolan gick väl hyffsat.. är bara så grymt trött? :o
satt och väntade i skolan med Mickan i typ 1timme och åt choklad, sen drog vi till dansen och det gick ju inte sisådär toppen bra jag jag ju säga... tappade bort mig typ hela tiden, piiinsamt? ^^
efter dansen åkte jag och Mickan hem till henne och chillade sen vid halv 8 åkte jag hem & har ätit nu. så ska väl hoppa in i duschen och skrubba och sånt, för nu har sakerna vi beställde kommit hemm (från detdär partyt jag pratade om förut)

föresten så blir det ingen dagens outfit idag för har samma tråkiga outfit som igår ( baströja,mjukisar,linne ) men imorgon ska jag försöka fixa ;)
& föresten så gjorde jag och Mickan en liten videoblogg? haha när vi gick från bussen.
kommer kanske upp senare!

random hahahahah.



Kommentarer
Postat av: Linda

VIDEOBLOGG! :DD ILIKE ;)))

saknar dej gumman <3

2011-05-04 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback