E -21.42

ursäkta den dåliga bloggningen idag!
men har haft fullt upp...

skolan rullade väl på som vanligt.. efter skolan åkte jag,becci & Jeah till tansen och badade med Hampus & Markus.. sen solade vi och chilla. händer väl mer saker som jag inte orkar skriva..
sen gick vi runt och sen tillbaka till tansen & efter det gick Markus & Albin (Albin kom sen..) till pizzerian och vi gick till fg, var där ett tag sen följde jag & becci med Jeah till busshållsplatsen sen åkte vi hem till mig (jag & becci alltså) badade lite sen ut och gå med Felix min kusin i vagn. då gick becci hem samtidigt, sen gick jag och hjälpte till med hästhagar och sånt'där... kom väl hem kvart i 9 igen då hade pappa beställt hem mat till allihopa så käkade lite sen åt vi rabarberpaj som mamma precis hade bakat.. GOTT DE.
nu tänkte jag ta en dusch & fräscha till mig lite sen leta kläder tills imorgon om jag orkar.. & sen plugga lite engelska tills imorgon.
skriver innan jag lägger mig, så hörs snart ♥

imorgon ska det bli åska har jag hört.. sjukt mysigt!

härlig sommarbild jag tog i går? eller förrgår kanske det var... haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback