E -22.29

nu har jag duschat,skubbat in mig,smörjt in mig & känner mig sååååå mysig ! :D sjukt skönt, ska göra ett par flätor o sova i så jag får lite lockigt imorgon.. orkar inte locka håret nu.
klippte mig själv också, nyss alltså.. bara på längden för är så trött på mitt hår! men det växer ut ½ / 1dec på en månad så... haha :)
nej nu ska jag göra flätorna sen dricka te i sängen!
PUSS


svar; videobloggen ska jag ladda upp sen.. inte idag ^^ orkar inte nu
men imorgon ska jag väl kanske fixa in den, annars fixar vi en ny någon dag så kommer den upp då ;) & juste precis när vi hade stoppat videofilmen idag så skulle jag spotta & spottade på mickans fot & fyfan vad jag garva hahahah kunde nästan inte stå xd
saknar dig också Linda ! <33



Kommentarer
Postat av: Linda

hahahah xdd

miss you more <33

2011-05-05 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback