E -22.32


först ville jag bara säga, tack MARIA ! ♥ vi får prata sen..
och du jag älskar dig också snygggunnar & finns alltid för dig också! ♥

iallafall så har jag precis duschat & smörjt in mig.. nu ska jag ta och äta något och sen lägga mig i sängen och börja plugga lite på SOprovet vi har på torsdag. kanske äter lite choklad också? nä orkar inte haha.. mår faktiskt ganska illa.. usch!
men vi hörs imorgon, natti ♥
juste imorgon har vi ju dans sen ska jag till min mormor och kolla lite saker för ska sova där i några dagar för hon ska opperera sig,men kommer ha datorn med mig & har fixat internet så bloggning blir det! sen efter jag vart där ska jag träffa markus lite snabbt tror jag?

haha charmigt... men snart är det sommarlov, fan vad jag längtar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback