E -22.41


ska platta håret sen lägga mig.. mår fortfarande illa usch! hoppas det är bättre imorgon iallafall för orkar inte en till dag med illamående.

6orna från bjurs,gbo & sågmyra kommer imorgon och hälsar på.. tänk att min klass blir snart 8A, shiiit vad fort det går... snart är ju högstadiet förbi? eller inte snart men det går faktiskt fort.
fast nej nu ska jag väl värma platttången, skriver när jag orkar imorgon.. natti ♥

alla verkar depp.. vad är det som händer? 
varje dag är det någonting,varje dag är någon ledsen.. varför? man ska ju ha roligt.. man lever ju trots allt bara en gång. och ...
har känt såhär ett bra tag nu & det tar på krafterna..

HAHAHHAHA TRÖTT? JAAAAA




Kommentarer
Postat av: Linda

har det hänt nått hjärtat? :(

finns alltid här, devetdu? <33

2011-05-24 @ 07:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback